..::Skate Maffia::..
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Főmenü
 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
SIW
 
 
Kis Játékok
 
Mai Bölcsesség
 
Magyarositások
 
Más Letöltések
 
GTA3 Minden ami kell.
http://gtaweb.extra.hu/kepek/GTA3/gta3.jpg http://gtaweb.extra.hu/kepek/GTA3/gta3.jp Matrix Schumacher Half-Life Mask Darthmaul Army Vampire Wesker # Cheat kódok A kódokat játék közben, vagy a Pause menüben kell beírni. ANICESETOFWHEELS - Láthatatlan autók BANGBANGBANG - Összes autó felrobban BOOOOORING - Lassabb játék TIMEFLIESWHENYOU - Gyorsabb játék CHITTYCHITTYBB - Repülő járművek CORNERSLIKEMAD - Gyorsabb kocsik +ugratás GESUNDHEIT - 100 egészség TURTOISE - 100 Páncél GIVEUSATANK - Rhino (tank) GUNSGUNSGUNS - Összes fegyver IFIWEREARICHMAN - $250.000 ILIKEDRESSINGUP - Külső változtatása ILIKESCOTLAND - Felhős idő ILOVESCOTLAND - Esős idő PEASOUP - Ködös idő SKINCANCERFORME - Tiszta idő MADWEATHER - Gyorsabb idő MOREPOLICEPLEASE - +2 körözöttségi szint NOPOLICEPLEASE - Nem köröznek NASTYLIMBSCHEAT - Több vér NOBODYLIKESME - A gyalogosok megtámadnak WEAPONSFORALL - A járókelők fegyvert kapnak ITSALLGOINGMAAAD Rádiók Részlet (mp3) Head radio DJ: Michael Hunt 1. Dil-Don't - Stripe Summer 2. Whatever - Good Thing 3. Craig Gray - Fade Away 4. Conor And Jay - Change 5. Frankie Fame - See Through You 6. Scatwerk - Electronic Go Go 7. Dezma - Life Is But A Mere Supply Részlet (mp3) Double Cleff FM DJ: Morgan Merryweather 1. Le di Figaro - Non piu andrai farfallone amoroso 2. Lucia di Lammermor - Chi mi fren in tal momento 3. La Traviata - Lbiamo ne'lieti calici 4. Don Giovanni - Finch'han del vino 5. Gianni Schicchi - O mio babbino caro 6. Rigoletto - Le Donna E Mobile Részlet (mp3) K-Jah Radio DJ: Horace 'the Pacifist' Walsh 1. Dance Of The Vampires 2. The Mummy's Shroud 3. The Corpse Rises 4. Your Teeth In My Neck 5. Plague Of Zombies Részlet (mp3) Rise FM DJ: Andre The Accelerator 1. Slyder - Neo 2. Slyder - Score 3. Chris Walsh and Dave Beran - Shake 4. Shiver - Deep Time 5. R.R.D.S. - Innerbattle Részlet (mp3) Lips 106 DJ: Andee 1. Fatamarse - Bump To The Music 2. Marydancin - Wash Him Off 3. April's In Paris - Feels Lik I Just Can't Take No More 4. Lucy - Forever 5. Boyz 2 Girlz - Pray It Goes Ok? 6. Da Shootaz - Grand Theft Auto 7. Funky Bjs - Rubber Tip Részlet (mp3) Game Radio DJ: Stretch Armstrong & Lord Sear 1. Reef - Scary Movies 2. Royce Da 5'9" - We're Live 3. Nature - Nature Freestyle 4. JoJo - JoJo Pelligrino Freestyle 5. Pretty Ugly and Royce Da 5'9" - Spit Game 6. Royce Da 5'9" - I'm The King 7. Black Rob - By A Stranger 8. Agallah and Sean Prince - Rising To The Top Részlet (mp3) MSX FM DJ: Timecode 1. Omni Trio - First Contact 2. Aquasky - Spectre 3. Rascal and Klone - Winner Takes All 4. TJ Rizing - Agent 007 5. Calyx - Qyagmire 6. Rascal and Klone - Get Wild 7. Ryme Tyme - Judgment Day Részlet (mp3) Flashback FM DJ: Toni 1. Giorgio Moroder and Arthur W. Barrow - Scarface (Push It To The Limit) 2. Giorgio Moroder and Deborah Harry - Rush Rush 3. Giorgio Moroder and Peter Bellotte - She's On Fire 4. Giorgio Moroder and Arthur W. Barrow - Shake It Up 5. Giorgio Moroder and Peter Bellotte - I'm Hot Tonight Részlet (mp3) Chatterbox FM DJ: Lazlow Ez egy rádiós showműsor, melyben a műsorvezető a betelefonáló halgatókkal beszélget. A műsorban kiderül többek között az is hogy Lazlow Magyar származású-e vagy sem, a betelefonálók közt megtalálható Maria és Toni Cipriani, valamint szó esik egyéb Liberty City-ben "divatos" dolgokról mint például a SPANK vagy a Pogo the Monkey videójáték. Kellő angol nyelvi tudással nagyokat lehet nevetni a beszélgetéseken. MP3 Player Halgathatunk a játékban a rádiók mellett MP3 zenéket is, ehhez csak be kell másolnunk a fájlokat, vagy a róluk készült parancsikonokat alphelyzetben a C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII\mp3 mappába, és át is válthatunk az MP3 lejátszóra. Gyorsgomb: F9. Poénok Éjszakai égbolt Ha estefelé felnézünk az égre láthatjuk ahogyan a csillagok egy Rockstar csillagképet alkotnak. Könnyen észrevehető a hold is ami általában elég nagy, és ha egy mesterlövész puskával rálövünk visszakicsinyíthetjük. Előző részek Staunton Island-en, a Belleville Park-tól nem messze északi irányban, megtalálhatjuk a tw@ internet kávézót, ahol két gépen az előző GTA részek (az első és a második) láthatók. Szellemváros Ezt a kis város részletet a Shoreside Vale-en lévő hegy mögött találhatjuk, a gát közelében. Ez az a város amely helyet adott a bevezetőfilmben a bankrablásnak. Leszállni nem lehet, a Dodo átrepül az épületek falain, mintha ott sem lennének. Nevek a térképen Az előző szellemvárostól kicsit északra a semmi határán, neveket találunk amelyek csak a térképen olvashatóak. Ezek a nevek igazából nem is nevek, inkább valószínű hogy a fejlesztők, sajátmagukról elnevezett "városai". Relytett felirat Bedfort Pointban, pár épület mögött találunk egy parkolót (Kingdome Come küldetés helyszíne), valahol Donald Love lakása és a templom közt félúton. Bent az egyik sarokban, egy falakkal körbezárt részen található egy felirat, miszerint "Nem néztük ki belőled hogy képes vagy ide eljutni." Ha körbe járjuk a parkolót körülvévő épületet akkor pár oszlop mögött találunk egy lépcsőt ami mellett egy földalatti garázs bejárata van, ezen a lépcsőn kell hogy felhajtsunk egy kocsival így a kocsi tetejéről át tudunk ugrani a közeli tetőre. A tetőn végig sétálva pedig betudunk ugrani a falon belülre és láthatjuk az udvar végében a feliratot. Downtown Staunton Island belvárosában Bedford Point-ban a sarki Bolt Burgers-el szemben találunk több órát is amelyek a játékbeli idővel együtt járnak. Alul egy három irányból látható, három színű digitális óra kapott helyet, ami időközönként az aktuális hőmérsékletet is mutatja, míg az épület tetején elhelyezett óra csak egy sima két irányból látható darab.Pár méterre az órás saroktó változatos fényreklámokat találunk. Emlékmű Shoreside Vale-en, a Francis International reptérnél lévő metró állomás mellet található ez a szobor, mely a szabadságért harcolóknak állítva emléket, kapott a fejére egy bólya kalapot. Plakátok A Rockstar North csapata vicces kedvében lehetett mikor ezeket csinálta. A városban több helyen is láthatunk filmes plakátokat például Badfellas felirattal. Ez nyilván a Godfellas (magyar címe: Nagymenők) című film mása akar lenni. Egy másik plakáton Soldiers Of Misfortune feliratot olvashatunk, ami valószínűleg a Soldier Of Fortune játék átírása. Találhatunk még egy filmes plakátot Top Down City címmel amelyben Arnold Steelone Játsza a főszerepet, aki a nevét valószínűleg Arnold Schwarzeneger és Silvester Stalone neveinek összeolvadásából kapta. Lowrider Lobo Amerikában nagy divat hogy a kocsikba hidraulikát szereltetnek és azzal táncoltatják (ugráltatják) a lowrider verdát. Most mi is kipróbálhatjuk ezt ha elkötünk egy Yardie Lobo nevű kocsit. A Numerikus 4/5/6/9 gombokkal ugrálhatunk, vagy a shift billentyűvel meg is emelhetjük az alvázat. Egyéb Az utcákon kétféle prostituáltba botolhatunk, az ők szolgáltatásait is igénybe vehetjük, ehez csak egy "normálisnak" ítélt autóval melléjük kell parkolni. Ha a hölgy beszállt vigyük egy nyugis helyre és az ajándék +25 élet lesz. Na persze ez sem ingyen van, a pénzünk szépen lassan pörög lefelé. Ezzel a módszerrel maximum 125 lehet az életünk. Mutogathatjuk a középső ujjunkat is, ehez elég egy dudáló kocsi elé állni, vagy nekimenni egy sétáló fakabátnak. A stadion melletti Liberty Egyetem környékén (Liberty Campus) mászkál pár egyetemista alak, kezükben jegyzetekkel. Ha jobban megnézzük a lapokat akkor láthatjuk hogy egészen más van rajta... Kamu oldalak A Rockstar Games több ilyen ál oldalt is létrehozott, a játékban előforduló dolgok, rádiók, cégek stb. számára Liberty Tree Liberty City hírlapja a Liberty Tree. A játék előtt az intróban már láthattuk, de most még több dolgot megtudhatunk belőle, hónapokra osztott oldalán. Love media A Love Media oldala, ahol a tulajdonos Donald Love is bemutatkozik. Az ő tulajdonában van több rádió és TV csatorna a városban. A játékban a Head Radio műsorában többször is hallhatjuk hogy ez a rádió is Liberty média királyának kezében van. Pogo the Monkey A rádió reklámból ismert Pogo the Monkey videójátékról készült oldal. Itt nagyítani és kicsinyíteni lehet Pogo méretét. Francis International Shoreside Vale-en található a város reptere, a Francis International. A reptér honlapján hasznos információkhoz juthatunk, és akár jegyeket is rendelhetnénk. PetsOvernight.com Ezen az oldalon kisállatokat rendelhetnénk, melyeket egy éjszaka alatt ki is szállítanának, egy dobozban az ajtónk elé. Az oldalnak rádóreklámját hallhatjuk is a játékban. Ammu-Nation Liberty fegyver üzletének is készült egy oldal, ahol néhány fegyverről képeket is nézhetünk. A vásárlókban nagyon megbíznak és fizetni ráérünk később is. Capital Autos Ez a kereskedés a játékban ugyan nem szerepel, de megnézhetjük legalább pár autó prototípusát. Szinte mindegyik modell más néven szerepel, de azért nagyrészt rá lehet ismerni a játéba került végleges változatokra. Liberty City College A Staunton Island-en található egyetem, kollégiumának oldala, melyen minden információt meg találunk a kollégiumról. Game Radio FM Ez a játékbeli Game Radio oldala, de semmi nincs rajta, olyan az egész mintha egy nagy kép lenne.. :) MSX FM Ugyancsak a játékbeli MSX FM rádió oldala, ez már valamivel jobb mint az előző mert itt már bele is halgathatunk a rádióba. Oicho-Kabu Casino A Kenji Kassen tulajdonában lévő Oicho-Kabu Casino oldala. Itt kapjuk a játékban Kenji küldetéseit is. Az épület tetején helikopter leszálló és egy kis kert is helyet kapott. Dormatron Ha súlyproblémával küzdenénk, használhatnánk Dormatront, ami éjszaka míg mi alszunk, fogyaszt le minket. 100%-hoz Ahhoz hogy 100%-ra végigjátszuk a játékot, az alábbiakból mindent meg kell csinálnunk * Minden fő küldetés * Minden telefonos küldetés * Az összes relytett csomag megtalálása (100 db) * Az összes rampage küldetés elvégzése (20 db) * Az összes ugratás teljesítése (20 db) * Checkpoint versenyek: - Patriot playground (Portland) - A ride in the park (Staunton Island) - Multistorey mayhem (Staunton Island) - Gripped! (Shoreside Vale) * RC küldetések: - Diablo destruction (Portland) - Mafia massacre (Portland) - Casino calamity (Staunton Island) - Rumpo rampage (Shoreside Vale) * Járművek begyűjtése: - Emergency járművek (Portland) - Import/Export garázs (Portland) - Import/Export garázs (Shoreside Vale) * Mellék küldetések: - Rendőr (szigetenként 20) - Mentő (12. szint) - Tűzoltó (szigetenként 20) - Taxi (100 fuvar) Import/Export garages Találhatunk a városban két garázst, ahol 16-16 jármű beszerzését várják tőlünk, minden kocsiért egy ezres üti a markunkat. (Portland-en a kikötő egyik garázsában, Shoreside Vale-en Cochrane Dam kerületben, a Fudge Packing Corp. gyárépületben.) Ha megvan mind, 200.000 dolcsi a jutalmunk, és a garázsból kikölcsönözhetjük az összes verdát. A listák a következők: PORTLAND Securicar Blista Securicar Blista Moonbeam Mule Moonbeam Mule Coach Yankee Coach Yankee Flatbad Mule Flatbad Bobcat Linerunner Dodo Linerunner Dodo Trashmaster Bus Trashmaster Bus Patriot Rumpo Patriot Rumpo Mr Whoopee Pony Mr Whoopee Pony SHORESIDE VALE Sentinel Perennial Sentinel Perennial Cheetah Stinger Cheetah Stinger Banshee Manana Banshee Manana Idaho Landstalker Idaho Landstalker Infernus Stallion infernus Stallion Taxi BF Injection Taxi BF Injection Kuruma Cabbie Kuruma Cabbie Stretch Esperanto Stretch Esperanto Rejtett csomagok PORTLAND (1-33) 1. Az alagút bejárata mellet, a tengerpart szélén a sarkon. 2. A Head Radio épülete tetején. (a magasvasútról lehet rá feljutni) 3. Az AM benzinkút shop-jának a tetején. 4. Az Easy Credit Autos, autókereskedés sarkában. 5. Don Salvatore villájának északi teraszán. 6. A villa mögötti szikla alatt a tengerparton. (a füvön) 7. A mentésház melletti kétsávos út északi végén lévő kanyarban, a sarki háztömb mellett. (körbe kell járni) 8. A parkban, a telefon melletti kis sziget közepén. (Red Light District-ben) 9. Az előző melletti kis füves, fás rész közepén. 10. A benzinkút melletti épület hátsóudvarában. 11. Az előző melletti félig lerombolt ház, lezárt utcára néző ablakában. 12. A Salvatore házzal szembeni füves placc, két tető közti részén. 13. Luigi déli szomszédjának tetején a sarkon. 14. Luigi klubbja tetején egy tábla mellett. 15. Luigi klubbjával szembeni ház tetején. (sikátorból lehet feljutni) 16. A metróban, a mosdó ajtók mellett. 17. A metrólejáró melletti Rush üzleten belül. 18. Marco bisztrója melletti, hosszú sikátorban egy UZI mellett. 19. A SupaSave üzlet és 8 Ball műhelye közti alagútban. 20. A SupaSave tetejének sarkán. (a magasvasútról lehet rá feljutni) 21. Chinatown-ban a halpiac déli részén, egy sikátorban. 22. A kosár pálya melletti, sarki (Kai Lee's) üzlet tetején. 23. Az előzőtől nem messze, a kosár pályával párhuzamos sikátorban. 24. Joey garázsa melletti Bitch'n' Dog Food épület mögött. (A Néhai kutyakaja-gyáros Marty háza) 25. Joey szomszédjában a Liberti Pharmateucitals táblánál a tetőn.(a vasútról kell átugorni a Mean Street Taxis melletti tetőre) 26. A Rakparton a bejárattal szembeni épület, garázsai fölött a tetőn. (Portland Harbor) 27. Ha lejössz a hídról, a szembeni épület hátsó udvarában van a sarokban. 28. Joey garázsával szemben az épület sarkánál. 29. Ha lejössz a hídról, jobbra az épület udvarában közel a táblákhoz. 30. Az előző szomszédjában a Liberty City Sawmills épület tetején. 31. A Triad egykori telepén az épület mögött. (halas kocsival lehet bemenni) 32. Maria diszkója melletti dokk végén, a kék konténer mögött. 33. A Triad épületének romjai mögött a sziklákon a vízben. STAUNTON ISLAND (34-69) 34. A katonaságon az északi terepmintás épület mögött. 35. A stadium melleti 3 Rockstar tábla mögött, közel a katonasághoz. 36. A kórháznál az Emergency ajtótól jobbra, az alacsonyabbik tetőn. 37. A stadion bejáratánál a földön. 38. Az egyetem keleti ajtajánál. 39. A Yakuza építkezésen, az emeleten. 40. A kis híd vasállványának a közepén. (csak gyalogolj fel rajta) 41. A Cartel-ek búvóhelyén egy nyitott garázsban. 42. A Yakuza építkezésen, a földön két oszlop között, közel az úthoz. 43. A Pay 'N' Spray udvarában, egy üres, nyitott garázsban. 44. A parkolóház első emeletén, a feljáró melletti sarokban. 45. A tűzoltóság melletti üzlet mellett. 46. A Belleville park, mentésház-felőli végénél egy kis sarki üzlet tetején. 47. A (spirál) hídfeljáró alatti lezárt parkoló északi sarkában. 48. A Belleville park végében álló kis faház mögötti kosárpálya közepén. 49. A híd mozgó részének a közepén az elválasztón, ha fel van húzva.(liftezni kell) 50. A Belleville park-ban lévő kis híd alatt az ösvényen. 51. Asuka lakása melletti móló, melletti móló végében. 52. Ray garázsa mögötti udvar végében. 53. A rendőrség melletti múzeum, bejárata előtti részen. 54. Asuka lakásához legtávolabb eső (3-ik) mólón. 55. A rendőrség hátsó udvarában, az épület fala mellett. 56. A rendőrséghez vezető kis híd alatt, a garázsban. 57. A templom kis udvarában. (nem a síroknál) 58. A Hyaku Dojo kávázó melletti sikátorban. (a templom környékén) 59. Egy AM táblás épület legfelső teraszán. (oldalt lépcső) 60. Uganott csak lent a parkolóban a lift ajtó előtt. 61. Egy közeli üres üzlet emeletén. 62. A felvonós hídhoz vezető két sávos út másik végén, egy piros üzlet előtt. 63. Az előzőtől keletre egy fehér, fekete ablakos épület emeleti teraszán. 64. A Bedford Point-i móló mellet a betonon. 65. A 63-as épület mögötti parkolóban, két zöld kuka és pár doboz közt. 66. A 63-as épület épület, földalatti parkolójában. 67. A metró lejáróhoz vezető, gyalogos híd közepén. 68. Kenji kaszinójához közel, egy "csillag" alakú szobor mögött. 69. A kaszinó tetején a helikopter mellett a sarokban. SHORESIDE VALE (70-100) 70. A gát fölötti föld úton, a baloldali kis gépház mögött. 71. Ugyanott csak a másik háznál. 72. A gátfelé a konténereknél, az első kis magas épület bejárata mellett. (fel a lépcsőn) 73. Hátul a gát alatti épület tetején, a csövek közt. 74. A gát lábánál, egy piros ház fala mellett. 75. Az "S"-kanyarok fölötti út, első háza mögötti udvaron a medencénél. 76. A keleti szomszéd hátsó bejárata előtt. 77. Eggyel arrébb a szomszéd bejárat előtt. 78. Az utcában utolsó ház üres medencéjében. (utolsó küldetés helyszíne) 79. A mentésház környékén, egy kis parkoló végében a legészakibb asztal mellett. 80. Cochrane Dam-ban az import-export garázs mögötti lekerítet részen. 81. Az alagút bejárata melletti felüljáró alatt. 82. A rendőrség mögötti garázsok tetején. 83. A rendőrség mögött, a Liberti Pharmateucitals épület lekerített részében. 84. A mentésház hátsó szomszédjában, a Toyz'n kocsi és a táblák közt. 85. Egy háztömb bejárata előtt, a mentésház-tól keletre. 86. Két háztömb közt, nem messze a telefontól. 87. A kórház mögötti "Burke" feliratos raktár udvarában, egy nagy konténer tetején. 88. Hátul a kórház parkolójában. 89. A Turtle Head épület udvarában, a garázsok fölötti tetőn. 90. Ugyanott mint az előző, csak a garázsok mögött. 91. A reptér környékén, egy föld út végén lévő rozoga ugrató alatt. 92. A reptér melletti parkolóval szemben a tűzoltóság előtt. 93. Egy gép szárnya alatt a kanyar után. 94. Az előző (92.) parkolóval szemben, jobbra az elkerített részen belül. 95. A kifutóktól északra egy gép alatt. 96. A terminálok előtti út végén a táblák mögött. 97. A metróban a legalsó lépcsővel szembe a fal mellett. 98. A dodo melletti helipad-on a helikopter mellett. 99. A leg délebbi kifutó mögött lent a vízhez közel. 100 .Eggyel arrébb a leghosszabb kifutó végében, lent. Jutalmak: 10 - Pisztoly 20 - UZI 30 - Kézigránát 40 - Shotgun 50 - Páncél 60 - Molotov-koktél 70 - AK47 80 - Mesterlövész-puska 90 - M16 100 - Rakétavető, plussz egymillió dollár! Rampage-ek PORTLAND 1. Hely: Red Light District, Woody's mögött. Feladat: 30 Diabló lelövése M16-tal 2. Hely: Chinatown-ban, a kosár pályától északra lévő Kai Lee's épület belső udvarában Feladat: 25 Triád megölése UZI-val 3. Hely: Portland View, Mean Street Taxi telephelye mellett. Feladat: 20 Triád likvidálása shotgun-nal 4. Hely: Saint Mark's, a Cipriani étteremtől északra, az udvarban lévő garázsok közt Feladat: 20 Mafia tag kinyírása AK-47-tel 5. Hely: St. Marks, a kórház mellett fent a vasúti sineken Feladat: 10 jármű felrobbantása gránáttal 6. Hely: Trenton, a régi iskola és Joey garázsa közti épület belső udvarában Feladat: 13 jármű felrobbantása rakétavetővel STAUNTON ISLAND 7. Hely: Belleville Park, a tűzoltóság mögött. Feladat: 25 yardie felrobbantása gránáttal 8. Hely: Torrington, az AMco épület emeletén. Feladat: 17 yardie fejbelövése sniper rifle-el 9. Hely: Bedford Point, a templom mögött. Feladat: 20 yardie-t kinyírása rakéta vetővel 10. Hely: Newport, a rendőrség mögötti múzeumtól északara lévő ház sarkán Feladat: 16 yakuza elégetése molotov-al 11. Hely: Bedford Point, körbezárt parkoló, a Kingdom Come küldetés helyszíne Feladat: 25 yakuza elégetése lángszóróval 12. Hely: Belleville Park, Dél-nyugati sarok Feladat: 8 járművet felrobbantása shotgunnal 13. Hely: Liberty Campus, a Cartelek búvóhelyével szemben az egyetem területén Feladat: 15 járművet kiiktatása M16-tal SHORESIDE VALE 14. Hely: Wichita Gardens, a felüljáró melleti garázs tetején Feladat: 20 bandatag likvidálása shotgunnal 15. Hely: Wichita Gardens, a földút melletti füves részen a Squid tábla mögött Feladat: 20 bandatag fejbelövése M16-tal 16. Hely: Cedar Grove, egy garázs mögött, amelyik előt egy Landstalker áll Feladat: 20 cartel elégetése lángszóróval 17. Hely: Pike Creek, Punk Noodles épületnél lévő sorompó mellett. Feladat: 7 jármű felrobbantása kocsiból, uzival 18. Hely: Pike Creek, a rendőrségtől északra lévő épület déli sarkában Feladat: 15 cartel lelövése sniper rifle-el 19. Hely: Pike Creek, a Turle Head épület tetején (közel a 17-es hez) Feladat: 15 jármű felrobbantása rakétavetővel 20. Hely: Francis International, a C terminállal szemben egy FatBurgerKid tábla mögött Feladat: 20 cartel földbedöngölése kocsival. Unique Jump-ok PORTLAND 1. Atlantic Quays, a Triad telepének közelében lévő mólók mellett, egy homok töltésről kell át ugratni a túloldalra. 2. Atlantic Quays, a diszkóval majdnem szemben (ahová Maria-t kellet fuvarozni) a fal melletti rámpáról kell átugratni az épületet. 3. Trenton, a Liberty City Sawmills épület melleti garázst kell átugrani a mögötte lévő rámpáról. 4. Portland Harbor, a kikötő bejáratától jobbra lévő rámpáról kell átugratni a pótkocsikat. 5. Chinatown, az út melletti füves részen lévő rámpáról kell a magasvasúti állomáshoz vezető gyalogos hidat átugratni. 6. Callahan Bridge, a híd alatti füves dombról kell átugratni a sávok közti tartógerendákat. 7. Callahan Bridge, a híd sávelválasztójáról kell leugratni a füves részre. 8. Chinatown, a metrólejáró melletti rámpáról kell felugratni a sinekre. STAUNTON ISLAND 9. Ez egy felül járón találhtó (amiből később alagút lessz). Ez az ami elmegy Asuka háza előtt és végül a Kallahan Bridge alatt megy át. a Callahan Bridge felé menjünk a felüljárón (Newportban indul) és amikor vége lessz a kétutat elválasztó mélységnek óvatosan hajtsunk rá a lebetonozott részre ( a két sáv között található) Akkor ismét taposs a gázpedálba és a reklám táblák között a plató segítségével rugaszkodj el. Ide most tényleg profi verda kell Cheetah, Banshee, vagy Infernus, esetleg Stinger. Ha jól csináltad akkor átugrattad a Callahan hidat. Nem olyan könnyű. 10. Menj fel a a parkoló ház tetejére ( a rejtek hejed környékén található) és ott az egyik sarokban található egy kis rámpa szerűség (ahogy felérsz a kocsival a bal felső sarokban meglátod) ott nyomj egy kövér gázt és imátkozz hogy sikerüljön :) 11. Az Asuka háztömbök melett van egy nagy raktár, és ha arra megyünk és a konténerek között elkacsázunk a híd lábáig észreveszünk egy homokbol készült rámpát ami a másik hídlábhoz juttat el. Na ez igen érdekes mert nem szabad túl kövér gázt adni mert a két szegély ha megdob akkor csinál a kocsi egy bukfencet és túlesik a kiszemelt célponttól a vízbe. ( Végülis így is jár jutalom csak elveszítjükm a kocsit is a fegyvereket is és 1000 zöldhasút ) 12: Van egy Netcafé a belvárosban, egy érdekes hely. Na itt van egy 'lépcső' az emlethez ezen kell ugratni a nekifutáshoz való helyet egy garázshoz vezető kis út (ahol kaptuk Raytől a golyó álló patriotot és némi fegyvert na annak a garázsnak az útja) szembe a rámpával (ami a lépcső). SHORESIDE VALE 13: A reptérre behajtva, az út vonalát követve, majd a 2. kanyar után ballra egy lépcső, amivel a repülőt lehet átugratni. A második repülő szárnyát is át kell ugratni a sikeres küldetéshez. 14: Reptéren az utat követve haladjunk végig. Amikor elhagytunk 2 /''''' ilyet :) szemben találkozunk egy harmadikkal. Az az mögötti házon kell átrepülni. 15: Reptér. Az előbb elhagyott kettő közül az első (bejárattól számítva). A Kúpos tetejű házat kell átugratni. 16: A kifutópálya mellett már volt egy, továbbhaladva ott lesz a következő hangár, amit át kell ugratni. 17: Cochrane Dam, Pike creek találkozásánál, be kell hajtani egy udvarba, ahol a halálosztagos küldetés volt, majd egyenesen szembe van egy rámpa. Sikeres az ugrás, ha elugrasz a vízszintes útszakaszig. 18: A 16-os mellett jobbra van egy kis utca, annak a végén még1 rámpa. Sikeres az ugrás, ha a szemben álló házra ráugratsz. (nem a szélére, hanem a tetejére) 19: A hírdól jössz Shoreside Vale-be, és a reptér után jobbra lesz egy földes,poros út. Annak a végén egy leszakadt híd, amivel át lehet ugratni a Vichita Gardenhez. Erről a hídról elrugaszkodva át kell ugratni a vízen, és jön a pénz. 20: A rejtekhelyünktől hajsunk le a dombon, majd az alagút fele vegyük irányunkat. A bejárat után az út kanyarodik, de mi hajtsunk tovább egyenesen, és egy domb fog minket átrepíteni a túloldalra. Átérve, és talpra érkezve jöv a pénz. Az összes után járó jutalom $1.000.000 Végigjátszás PORTLAND Give me liberty Nagyon egyszerű dolgunk lesz, csak el kell fuvaroznunk ex-rabtársunkat, 8-Ballt a radaron négyzetel jelzett helyszínre, ott is a világító kék körbe (az ilyen körök jelzik a fontos helyeket). Innentől ez lesz a portlandi garázsunk és főhadiszállásunk, itt tudunk menteni és a kocsinkat biztonságosan leparkolni. Luigi 1: Luigi�s Girls ($1500) Luigi Gatorelli az első maffiafőnök, akivel kapcsolatba kerülünk. Kezdésnek nem túl nehéz feladatot ad: lopjunk egy autót, és hoz- zuk el neki a kórház előtt álldogáló csajt, Mistyt. Jegyezzük meg a Misty feje fölött éktelenkedő kék bigyót, ez fogja innentől jelezni a fontos embereket. Luigi 2: Don�t SPANK ma bitch up ($4000) Luigi köreit zavarja a kikötőben ténykedő drogdíler, aki nyilvánvaló módon a Család ellenségeinek dolgozik, megbíz hát minket, hogy lássuk el a baját. A művelethez egy baseball-ütőt kapunk, de nem kell feltétlenül összepiszkolnunk a kezünket, elég, ha a helyszínre robogva (a játék ismét csak a radaron jelzi a pozícióját) vidáman elütjük a fazont, majd áthajtunk rajta még egyszer-kétszer, a lényeg, hogy ne hagyjuk feltápászkodni a földről, mert fegyvere van. Ha kimúlt, vegyük kölcsön a kocsiját, vigyük el a Pay �n� Spray műhelybe (jól jegyezzük meg a helyét, sokszor lesz szükségünk a szolgáltatásaikra: egyrészt helyrepo- fozzák a sérült járgányunkat, másrészt törlik a rendőrségi körözést potom ezer dollárért). Az átfestett kocsit parkoljuk le a térképen megjelölt helyen, és készen is vagyunk. Luigi 3: Drive Misty for me ($1000) Újabb laza küldetés, robogjunk Hepburn Heightsbe, vegyük fel Mistyt (ha nem akar előkerülni, dudáljunk neki a Shifttel), és vigyük el Joey Leone garázsába. Innentől Joey is elkezd feladatokat osztogatni, illetve a garázs előtti telefonon bejelentkezik még egy megbízó, Marty Chonk. Luigi 4: Pump action pimp ($4000) Végre egy keményebb feladat: a Család riválisának, a Diablos bandának prominens képviselőit kell felpofoznunk szigorúan peda- gógiai célzattal, nehogy elszemtelenedjenek. Célszerszámként az Ammunition fegyverbolt mögötti udvaron kapunk egy pisztolyt. A srácok eltéveszthetetlen, lángokkal díszített fekete kocsiban furikáznak, könnyű őket megtalálni. A bunyót illetően a legjobb, ha szerzünk valami masszív járgányt (mondjuk egy csőrös kamion jó lesz), és útról leszorítósdi-lökdösődősdit játszunk velük, míg a kocsijuk lángot nem kap, a robbanás túlélőit pedig lelövöldözzük. Esetleg szerezzünk valami komolyabb fegyvert, konkrétan shotgunt, és játsszunk futóvad-lövészetet, az eredmény ugyanaz: robbanás, majd a túlélők eltakarítása. Ha megvagyunk, a fegyverboltban a pisztoly megjelenik a megvásárolható fegyverek között. Luigi 5: The fuzz ball ($4000 +$2000 bónusz) Egy kis kedveskedés a rend megfáradt őreinek... a rendőrbálra kell hmmm... társalkodó hölgyeket szállítanunk, hogy a hálás zsaruk továbbra se érdeklődjenek túl élénken Luigi ügyletei iránt. Legalább négy lányt kell leszállítanunk a térképen jelölt nyolcból a sikerhez a szűkös időlimit alatt. Ez nem lesz nehéz, ha legalább négyszemélyes autót lopunk hozzá (így elég kétszer fordulnunk), és nem gázolunk halálra egyetlen csajt sem nagy igyekezetünkben. Maximalisták lophatnak a feladathoz iskolabuszt a trentoni állomásról, és akár mind a nyolc hölgyet elfuvarozhatják egy menettel... Joey 1: Mike �Lips� last lunch ($10000) Joey egyik riválisát, Mike Forellit kell eltennünk láb alól igazán kifinomult, echte maffiózó-stílusban. Mielőtt bemegyünk Joey-hoz felvenni a küldetést, szerezzünk valami gyors autót, mert ahogy kiadja a feladatot, már ketyeg is az óra: hat percünk van a műveletre. Először is száguldjunk a St. Marks Bistróhoz, ahol Mike épp� élete utolsó ebédjét fogyasztja. Kössük el az autóját, és robogjunk vele 8-Ball haverunk főhadiszállására, Harwoodba. 8-Ball beszerel egy jópofa bombát az autóba, amellyel manőverezzünk vissza az étterem parkolójába (ha útközben megtörtük volna, ugorjunk be a Pay �n� Spray-be, mert Mike azonnal észreveszi, ha csak egy karcolás is van a kocsin, és buktuk a bulit). Parkoljunk be pontosan (!) arra a helyre, ahonnan elkötöttük az autót, élesítsük a bombát, majd lépjünk le, és figyeljük vigyorogva, ahogy Mike a pokolra száll egy �itt addig ehetsz, amíg felrobbansz� feliratú reklámtábla előtt... Joey 2: Farewell �Chunky� Lee Chong ($10000) Joey-nak megint nem tetszik az egyik konkurens gengszter, ezúttal egy kínai maffiózótól, a Triádok egyik kisfőnökétől kell megszabadítanunk a világot. A halálraítélt sárga srác - minő meglepetés! - a kínai negyedben rontja a levegőt, de sajnos olyan helyen, ahová autóval nem tudunk bemenni, így a Carmageddon-típusú ügyintézés ezúttal kizárt. Fogjunk pisztolyt, és közelítsük meg a területet, majd kezdjük el módszeresen halomra lőni a kék overallos Triádokat (a jobb egérgombbal választjuk ki őket a tömegből automatikusan). Lesz is nagy riadalom azon nyomban, Chunky pedig menekülőre fogja a dolgot, szaladjunk utána serényen, és lőjük le, mielőtt autóba száll (ha sikerül neki, még mindig elkaphatjuk, ha gyorsan szerzünk mi is kocsit). Elegánsabb megoldás, ha az akció előtt a kínai piac két végében álló két Perennialt (ezek egyikével fog Chunky menekülni) kezelésbe vesszük, egyenként ellopjuk, és 8-Ball műhelyében bombát szereltetünk rá, majd visszaállunk velük a helyükre. Ilyen előkészületek után csak lövöldözni kell kicsit a piacon, közben dúdolgathatjuk magunkban a Tankcsapdától, hogyaszondja �...attól nem érzed magad jobban, ha a kocsidban bomba robban...� Joey 3: Van heist ($20000) Főnökünk egyre rázósabb akciókat bíz ránk, most egy pénzszállító páncélautó kirablása van soron. Fegyverrel ne is kísérletezzünk, golyóálló a drága. Nincs más hátra, szerezni kell valami strapabíró járgányt (ajánlott valamilyen teherautó vagy kamion), és addig birkózni a páncélautóval a forgalomban, míg le nem robban annyira, hogy megáll, és a személyzetet rövid úton eliminálva átvehetjük a volánt. A gond csak annyi, hogy amint először nekikoccanunk a pénzszállítónak, kapunk egy egycsillagos körözést, és amint a felére levertük a páncélját, kettest. A nagy kavarodásban könnyen elcsaphatunk pár zsarut is, és így nagyon magasra szökhet a riadó szintje, próbáljuk hát a Pay �n� Spray-t útba ejteni az akció során. Ha megvan a páncélautó, juttassuk el a portlandi dokkokban a radaron jelölt garázsba, és kész is. (Innentől élnek El Burro küldetései) A küldetés után minden, a garázsba leszállított pénzszállítóért, pár ezer dolcsi üti a markunkat. Joey 4: Cipriani�s chauffeur ($3000 +$2000 bónusz) Újabb jómadárral ismerkedhetünk meg Toni Cipriani személyében (szinkronhangja Michael Madsen!). feladatunk egyszerűnek tűnik: vigyük el Tonit a mamája étterméhez St. Marksba. Emberünk azonban kitalálja, hogy előtte dolga van a kínai negyedben Wong Mosodájánál, �kölcsön akar kérni� egy kis pénzt a tulajtól. A védelmi pénz begyűjtése azonban nem jön össze, hamarosan négy Triád-taggal a nyomában szalad ki a mosodából. Lövöldözzük le a sárgákat, vagy óvatosan, Tonira vigyázva gázoljuk el őket, majd fuvarozzuk a srácot a mamája szoknyájához... (Innentől az UZI megvásárolható a fegyverboltban, gyorsan ruházzunk is be egyre!) Joey 5: Dead skunk in the trunk ($10000) Újabb rutinfeladatnak induló, de hamarosan felforrósodó ügy: egy autót kell felvennünk, majd elszállítanunk a zúzdába. Ha elfurikázunk a kocsiért a Joe�s Diner étteremhez, már látjuk a baj okozóit, a nemrég kinyírt Mike Forelli bosszúra szomjazó testvérkéit. Két fivér - két autó, játszhatunk velük autós üldözést, miközben gyakoroljuk az UZI nagyszerű képességét, az autóból menet közben lövöldözést. A zúzda helyét jegyezzük meg, később is fogunk még erre járni. Ha Forelliék kicsinálása nagyon nem megy, dolgozzunk kicsit előre, szerezzünk gránátot vagy Molotov-koktélt, aztán mielőtt begurulunk a parkolóba, kerüljük meg az éttermet, ugráljunk fel a tetejére, és kínáljuk meg vele a testvéreket. Joey 6: The getaway ($30000) Hohó, igazi bankrablás van készülőben, amelynek során mi a srácokat a helyszínről elszállító sofőr szerepét kapjuk. Szerezzünk egy jó gyors négyajtós kocsit (a Patriot például megfelel), majd hajtsunk St. Marksba, és vegyük fel a bankrabló haverjainkat (dudáljunk, akkor előjönnek). Guruljunk el a kínai negyedben a bankhoz, és álljunk be a kék körbe, lehetőleg úgy, hogy az autó észak felé nézzen, ahol a sikátorban a csillag powerup van. A sikeres balhé után rögtön hármasszintű riadót kapunk a nyakunkba helikopterrel, úttorlaszokkal, ezért jó, ha rögtön a gázba taposunk, felvesszük a csillagot (enyhítve kicsit az üldözés hevességén), aztán jöhet a bújócska annyi nehezítéssel, hogy nem tudunk autót váltani, ha leamortizálódott volna. Száguldjunk a radaron rózsaszín pöttyel jelölt célunk felé, közben, ha gáz van, ugorjunk be a Pay �n� Spray-be, vagy ejtsünk útba újabb csillag-powerupokat (jól jön, ha eddigre a rendőr-küldetésekkel szereztünk a garázsunkba is egyet-kettőt). Toni 1: Taking out the Laundry ($20000) Toni barátunk a szívére vette a múltkori kis incidenst a Triádokkal, és megbíz, hogy válaszul robbantsuk fel Mr. Wong három furgonját (a radaron piros pöttyel jelöltek azok). Segítségül kapunk néhány gránátot, amelyeket 8-Ball műhelyénél vehetünk át. Nem muszáj használnunk őket, sőt, jó is, ha sikerül megspórolni párat ínséges időkre. A furgonirtás módja szabadon választott, lehet felöklelni-felborítani azokat valami masszívabb járgánnyal, shotgunnal lőni, amíg fel nem robban, beszorítani valahová, majd ellopni, és a zúzdába vinni... Toni 2: The pick-up ($10000) Toni újra megkísérli felvenni a védelmi pénzt a mosodából, de ezúttal előrelátóan minket küld érte... A bunyó ezúttal sem marad el, készüljünk rá alaposan az akcióra: maximális életerő és páncél, valamint strapabíró autó melegen ajánlott. Ha felkaptuk a pénzes táskát, jönnek is a kínaiak, akik annyian vannak... hm, mint a kínaiak. Iszkoljunk a kocsihoz, majd kapcsoljunk Carmageddon üzemmódba, és tapossunk el mindenkit, aki elénk kerül. A mosodától kifelé vezető sikátorba csak akkor menjünk be, ha már a Triádok nagyját elintéztük, a kijáratot ugyanis valami jótét lélek elállta egy teherautóval, és nehéz lesz úgy átvágni magunkat rajta, hogy közben kilószámra kapjuk az ólmot a hátunkba. Az akadályon egyébként gránát, Molotov-koktél, vagy szorgos lövöldözés segít át. Ha átjutottunk, guruljunk vissza Tonihoz a megérdemelt jutalomért. Toni 3: Salvatore called a meeting ($15000) Salvatore Leone, a Család feje maffia-nagygyűlést hívott össze, ahová el kell szállítanunk mindhárom eddigi munkaadónkat, Luigit, Joey-t és Tonit. Az ünnepi alkalomhoz illően gyönyörű limuzint kapunk a feladatra, amelyet Joey garázsánál vehetünk át, autószerelő cimboránk (haha) pedig rögtön be is száll mellénk. Luigit a szokásos helyen, a piros lámpás negyedben vehetjük fel (dudáljunk neki), Tonival viszont megint gáz lesz. Guruljunk el St. Marksba, és álljunk be úgy a kék körbe, hogy azzal a sikátorral legyünk szemben, ahol a Toyz furgon parkol. Nagy levegő, duda, Toni beszáll, és elszabadul a pokol, kedves triád ismerőseink furgonokkal özönlenek minden irányból - kivéve azt az egyet, amelyet az imént becéloztunk. Az üldözés a lomha limuzinnal nem lesz egyszerű, a sikátor után vegyünk két bal kanyart, majd húzzunk be a keskeny utcába, amelyik Toniék házától délre van, így az üldözőink nem tudnak oldalba kapni. Ha felkaptattunk a dombra Salvatore klubjához, kiderül, hogy az utunkat két újabb furgon állja el, de ha ügyesek vagyunk, éppen át tudunk csusszanni a lépcső és az első furgon hátsó fele között, keresztül pár szerencsétlen sárgán. Most már csak a garázsba kell bemanővereznünk, és készen is vagyunk. Mostantól maga a Don, az öreg Salvatore is ad feladatokat.br> Salvatore 1: Chaperone ($10000) Újabb csajozós küldetés, Mariára, a Don szeme fényére kell vigyáznunk, diszkóba vinnünk, és hazafuvaroznunk, miután kibulizta magát (Hmm, Travolta is valami ilyesmi feladatott kapott a Ponyvaregényben, aztán hogy járt...). Persze a móka nem lesz zökkenőmentes... vegyük fel Mariát, majd vigyük el a kínai negyedben az El Train állomáshoz, itt egy kis traccsparti következik, és már vihetjük is tovább Atlantic Quaysbe, ahol a parti zajlik egy raktárépületben. Ahogy eddig, most is központi fontosságú, hogyan állunk be a kék körbe: parkoljunk úgy, hogy a kocsi orra az utca felé nézzen, és a tenger legyen mögöttünk. A bulit hamarosan megzavarják a rendőrök, kapunk is egy csinos kétcsillagos riadót. Szedjük fel gyorsan Mariát, és tapossunk a gázba! Kavarjunk a dokkok felé (a raktár után két jobb kanyar), kapjuk fel a csillag-powerupot, a megmaradt üldözőinket pedig rázzuk le, így a riadó hamarosan megszűnik, és nyugiban hazavihetjük a lányt Salvatorénak. Mostantól él a portlandi import/export garázs küldetése. Toni 4: Triads and tribulations ($30000) Toni leszámolásra készül a Triádokkal, és már megint velünk végezteti el a piszkos munkát, de ezúttal kapunk két verőlegényt is segítségül. Lopjunk egy autót, várjuk meg, míg a gorillák is beszállnak, és indulhatunk is a Triád főnökök kiirtására (nem árt, ha előtte életerőt-páncélt a maximumra töltünk, és legalább egy UZI-t viszünk magunkkal). Vegyük utunkat a halpiac felé (ahol anno Chunkyt segítettük át a másvilágra), majd vegyünk nagy levegőt, és vessük magunkat a harc sűrűjébe: a kék bigyóval a fejük fölött rohangáló arcokat kell lőni, meg úgy általában mindenkit, aki él és mozog. Próbáljunk minél kevesebb időt az autón kívül tölteni, szabályos háború zajlik a halpiacon, ami nagyon ártalmas az egészségre. A raktárak között egyébként felvehetünk egy drogampullát, és John Woo-t játszhatunk a Triádokkal... J Ha végeztünk, kössünk el egy Belly-up feliratú halszállító furgont, és vegyük az irányt Callahan Point felé. Térjünk le a főútról a földútra a Turtle Head Co. irányába. A gyár elektromos kapuja simán be fog engedni, ha a halas kocsival jövünk. Kerüljük meg az épületet, és gázoljunk el mindenkit, aki elénk kerül, előbb-utóbb a Triád főnök is köztük lesz. Ha esetleg nem sikerült megszerezni a furgont, vagy összetörtük útközben, másszunk fel a gyár mögött a dombra, dobáljunk Molotov-koktélokat és gránátokat a gyárudvarra, és reménykedjünk, hogy a főnök is belepusztul a robbanásokba. Toni 5: Blow fish ($30000) Toni vérszemet kapott, és végleg ki akarja csinálni a Triádokat, most éppen a halfeldolgozó üzemet óhajtja porig rombolni. Nem gond, Toni haver, te csak fizess, mi majd robbantunk. Először is, mint minden bombás móka előtt, nézzünk be 8-Ballhoz, akitől megkapjuk a megfelelő méretű robbanószerkezetet: egy kukásautót megtömve TNT-vel. Hoppá, ez a srác nem kispályázik... Feladatunk igen húzós, két és fél perc alatt kell a bombát a rendeltetési helyére juttatnunk. A kukáskocsi persze nem a sebességéről és jó manőverező képességéről híres, ráadásul egyetlen koccanás is elég ahhoz, hogy mi repüljünk a levegőbe a kínaiak gyára helyett. Óvatosan hajtsunk a helyszínre, és álljunk be a gáztartályok közé. Élesítsük a bombát, és pucoljunk a helyszínről, mert egyrészt mindjárt felrobban az egész kóceráj, másrészt a sárgák rájöttek, hogy nem a szemetet elszállítani jöttünk, és hangos méltatlankodásuknak ólommal adnak némi súlyt. Salvatore 2: Cutting the grass ($15000) Megint egy feladat a Don személyes kérésére. Egy Curly Bob nevű gyanús illető után kell kémkednünk, és kinyírni, ha kiderül, hogy Salvatore ellen dolgozik (elárulom: ki fog). Guruljunk Luigi klubjához a piros lámpás negyedben, és várjuk meg, míg Bob kijön, és beszáll egy taxiba. Óvatosan, biztonságos távolból kövessük nagyjából fél háztömbnyire lemaradva. Bob a dokkokhoz viteti magát, ahol Miguellel, a kolumbiai drogkartell fejével találkozik, és jól kidumálja neki a Család belső ügyeit. A dolog annál is érdekesebb, mert Miguel társaságában egy régi ismerőst pillanthatunk meg: Catalina az, az ex-barátnőnk, aki az intróban igen kényes körülmények között szakított velünk. A kihallgatott társalgás után intézzük el Bobot - mivel shotgunja van, érdemesebb nem tűzharcba bocsátkozni vele, hanem engedni a kísértésnek, és padlóig taposott gázzal széttrancsírozni a betonon. Ha az észrevétlen taxikövetés nem megy, válasszuk az alternatív utat, lopjunk taxit a küldetéshez, tolakodjunk oda Luigi klubjának bejáratához, és fuvarozzuk mi magunk Bobbyt a színhelyre. Salvatore 3: Bomb da base ($150000) Amint a jutalom nagyságából is látszik, nagyon komoly feladatot kapunk: a kolumbiaiak droglaborjának elpusztítását (Salvatore lassan mindenkivel összeveszik a városban�). A labor egy hajón található a portlandi kikötőben, az elsüllyesztésében pedig a jó öreg robbantómester, 8-Ball fog segíteni. Furikázzunk el hozzá, és közli a szükséges robbanóanyagok árát: kerek százezer dollár! Ha van ennyink, indulhat a banzáj, ha nincs, muszáj némi közjátékba bocsátkoznunk, és mellékküldetésekkel megkeresni a pénzt. Fizessük ki 8-Ballt, aki kihirdeti a haditervet: mi eltakarítjuk a hajón kolbászoló őröket, ő elhelyezi a bombát, aztán mindenki fut, amerre lát. A takarításhoz egy mesterlövész-puskát kapunk. Robogjunk a helyszínre, és foglaljuk el a lőállást a hajóval szemben álló épület tetején (lépcsőkön kell felmenni, amíg csak lehet, aztán felugrani a tetőre). A távcsövön át szemrevételezzük a terepet: összesen 15 fickó őrzi a hajót. Szedjük le a feljáró rámpa melletti kettőt, és indul a buli: 8-Ball rohan a bombával, miközben mi szorgosan lődözzük ki előle a kolumbiaiakat (nem muszáj halálpontos fejlövésre utazni, ha a testén, vagy akár a lábán kapjuk el, már elég). Ha mindet lelőttük, 8-Ball ledobja a bombát, és indul a tűzijáték� extra ajándékként pedig magunkkal vihetjük a partról a Kartell autóit, igen kellemes darabok. Salvatore 4: Last requests ($20000) Az előzőhöz képest könnyed, levezető gyakorlatnak tűnik: vegyünk fel egy sportkocsit Luigi bárjánál, és tüntessük el a zúzdában. Amint vidáman fütyörészve a helyszín felé közelítünk, üzenetet kapunk Mariától (a csaj, akit a diszkóba kísértünk nemrég), aki csapdára figyelmeztet. (Igaza van, amint beszállnánk az ominózus Cheetah-ba, az felrobbanna.) Vegyük utunkat a Maria által megjelölt hely felé, a híd lábánál találkozhatunk is vele, valamint egy új szereplővel, az illető hölgyet Asukának hívják, és a Jakuzáknak dolgozik, mi meg majd neki fogunk, cserébe az életmenő figyelmeztetésért. Miután Maria elmeséli, hogy Salvatore el akart tenni minket láb alól, kapjunk motorcsónakra, és hagyjuk el Portlandet. Amint partot érünk a túloldalt, Staunton Islanden, nyertük a küldetést, egyben megnyílik a második sziget (a híd átjárható lesz), megjelennek az Emergency Crane küldetései, és új búvóhelyet kapunk Staunton Islanden, extra méretű garázzsal. Hurrá, a játék egyharmadánál tartunk, én meg már most teleírtam a cikkre kiszabott hely háromnegyedét. Mi lesz itt�? Portland mellékküldetések El Burro 1: Turismo ($10000) El Burro autóversenyre hív minket, három Cheetah-t megelőzve kell végigrobognunk a 17 ponttal kijelölt pályán a városban. Egy banshee vagy rendőrautó nyergében némi gyakorlás után lenyomhatjuk őket, de egyszerűbb dolgunk lesz, ha valami böszme nagy járművel beállunk közvetlenül eléjük épp azelőtt, hogy elindítanánk a versenyt. Amíg a szerencsétlenek próbálják kikerülni a torlaszt, behozhatatlan előnyre tehetünk szert� El Burro 2: I scream, you scream ($6000) A Diablo banda főnöke Forelliékre vadászik, ez kedvünkre való móka lesz. Kapjuk fel a bombát tartalmazó táskát Harwoodban, majd kapjuk el a közelben kórincáló jégkrémes autót, (érdemes a kocsit egyből a garázsunkba menekíteni, -mert szerepel az import-export listán- ilyenkor ugyanis tele a városrész Mr.Whoopee kocsikkak így könnyen keríthetünk másikat!) álljuk el az útját a mi kocsinkkal, dobjuk ki a sofőrt, és mehetünk! Kerekezzünk Forelliék főhadiszállására (rózsaszín pötty a radaron), nyomjuk bőszen a dallamkürtöt (Shift), míg az ostobák mind odagyűlnek, ugorjunk ki, szaladjunk el jó messzire, és robbantsuk rájuk a teljes fagyikészletet! El Burro 3: Trial by fire ($10000) El Burro most éppen a Triádokra rágott be, minő szerencse, hogy velük nekünk is van némi leszámolnivalónk. Tuningoljuk fel az életerőnket és a páncélunkat a maximumra, majd ugorjunk be a kínai negyedbe, és vegyük fel a lángszórót. Két és fél perc alatt kell 25 kínait ropogósra sütnünk. A legjobb, ha délre szaladunk egy háztömbnyit, a kosárpályán biztos találunk megfelelő mennyiségű égetnivaló gazembert. El Burro 4: Big �n� veiny ($20000) Az egyik legnehezebb küldetés a játékban, szerencse, hogy nem kötelező megcsinálni. El Burro legújabb pornómagazin-szállítmányát ellopták, nekünk kell begyűjteni az elveszett irodalmat, és móresre tanítani a tolvajt. Kapjuk fel El Burro furgonját Hepburn Heightsben, és tapossunk bele, mindössze 25 másodpercünk van, hogy elérjük a tolvajt a kikötőben. Vesztére elpotyogtatott útközben egy rakás magazint, amelyeket felvéve további időt kapunk, na, nem sokat, kerek egy-egy másodpercet darabjáért. Nincs mit tenni, gyorsnak kell lennünk, mint a villám. Kicsit könnyebb a helyzetünk, ha éjjel vállaljuk el a küldetést, a forgalom kevésbé zavar az őrült száguldás közben. Ha az idő letelte előtt elérjük a kikötőt, egyszerűen üssük el a tolvajt, és vigyük vissza a lopott szajrét. Marty 1: The Crook ($1000) A kutyakaja-gyáros Marty saját autót ad a küldetéseihez, igyekezzünk nem összetörni� Az első feladat Marty egyik gyanútlan, ám annál sárosabb alkalmazottját elfuvarozni a kínai negyedből a gyárba. Miután a fickót benn felaprították, az esetleges bizonyítékul szolgáló kocsit is meg kell semmisítenünk a zúzdában (csak álljunk vele a mágnes alá). Marty 2: The thieves ($3000) A feladat most is az előzőhöz hasonló: két fazont kell felvennünk a piros lámpás negyedben, és utolsó útjukra kísérni őket a kutyakaja-gyárba. A kocsit ezúttal nem kell bezúzni, elég, ha átfestetjük. Marty 3: The wife ($2000) Ezúttal Marty csalfa feleségét kell elhoznunk a manikűrszalonból (mit keres egy ilyen a piros lámpás negyedben?), leszállítani a szokásos helyre, majd a kocsit letenni a tengerparton úgy, hogy lassan belecsússzon a vízbe. A lejtős part legvégén álljunk meg, és ugorjunk ki, a többit a gravitáció elvégzi. Marty 4: Her lover ($4000) Újabb fuvar a gyárba, kezd unalmassá válni� Az utas ezúttal Carlos, Marty nejének (Isten nyugosztalja) szeretője. Vegyük fel a srácot a kínai negyedben, és tegyük le Martynál. A történet azonban itt váratlan fordulatot vesz, a szerető ugyanis lelövi a megbízónkat (a hely szelleméhez méltóan: mint egy kutyát), álljunk hát bosszút a megbízónkért, és lőjük le Carlost (jó kis shotgunja van, tegyük el emlékbe). STAUNTON ISLAND Asuka 1: Sayonara Salvatore ($25000) A Jakuzáktól kapott első misszió a hűségünk bizonyítását kéri: nyírjuk ki ex-főnökünket, Salvatorét. A Dont akkor kaphatjuk el, amikor Luigi klubjából hazafelé tart. Az öreg nagyon jól védett, a sajátján kívül két kocsi kíséri tele gorillákkal, továbbá fél tucat gyalogos testőr. Az akció részletei ránk vannak bízva, talán a leghatékonyabb, ha autóból, UZI-val megszórjuk a testőröket, aztán kipattanunk, és shotgunnal vagy gránáttal kezeljük az autókat. Jó ötlet az is, ha előre dolgozunk, és eltorlaszoljuk Salvatore garázsának bejáratát két-három autóval, és ott csapunk le rájuk: elég, ha az egyik kocsit lángba tudjuk borítani, a robbanássorozatban tuti odavész mindenki. Innentől élnek King Courtney küldetései, és a fegyverboltban megjelenik a páncél, a gránát, a távcsöves puska és az AK47. Asuka 2: Under surveillance ($15000) Salvatore halála után kitör a háború a Leone család és a Jakuzák között. A küldetésünk célja, hogy kinyírjuk a digók által küldött kémeket, és hogy ne legyen ilyen egyszerű, igen szűkre szabott időt alatt. Mielőtt belevágunk a buliba, mindenképpen vásároljunk be: mesterlövész puskára és gránátra lesz szükségünk. Ha az óra elkezdett ketyegni, először is száguldjuk a Belville Parkba (ha egy perc körüli részidőt tartunk itt, jók vagyunk) a tóhoz, de ne túl közel. Pattanjunk ki a kocsiból, elő a távcsövest, és lőjük ki a két olaszt a tavacska közepén, a szigeten. Vissza az autóba, és irány Bedford Point! Egy fekete furgont kell keresnünk, és pár gránáttal elintéznünk. A mostanra már legalább kettesszintűre dagadt riadóra fittyet hányva folytassuk az utat Kenji kaszinója felé. Szaladjunk fel a főbejáratnál a lépcsőn, és másszunk fel egészen az épület tetejére, annak is a nyugati oldalára. Kapjuk elő a mesterlövész puskát, és minél fürgébben lőjük ki a túloldali balkonokon tanyázó hat digó kémet (siessünk, mert hamar viszonozzák a tüzet UZI-kkal). Asuka 3: Paparazzi purge ($10000) Új főnöknőnk életét egy paparazzi keseríti meg, ideje, hogy jó modorra tanítsuk a kellemetlenkedő fotóst. Kavarjunk ki a kikötőbe, majd a második mólótól kössük el a rendőrségi motorcsónakot. Vidám vízi üldözés veszi kezdetét a másik csónakkal menekülő fotós után, de némileg egyenlőtlenné teszi a küzdelmet, hogy mi lőni is tudunk... Lődözzük hát addig, míg fel nem robban. Asuka 4: Payday for Ray ($11000) Asuka serényen fizeti a kenőpénzeket a rendőrség megfelelő embereinek, ezúttal ránk hárul a feladat, hogy a havi adagot eljuttassuk a fő-korrupt, és paranoiás zsarunak. Ray csak akkor hajlandó találkozni velünk, ha három és fél percen belül négy telefonfülkéből is beszélünk vele (így hülyítették a Bruce Willist is valamelyik �Drágán add az életed�-ben�). Az idő iszonyú kevés, így gyorsan és biztonságosan kell vezetnünk, nem érünk rá roncsderbit játszani. A legjobb, ha rendőrautót lopunk a feladathoz, és folyamatosan szirénázunk, ettől a forgalom szétrebben előttünk. A négy fülke sorrendben Torringtonban, a Belleville parkban, a Liberty Campusban és újra a Belleville Parkban lesz. Ha befértünk az időbe, találkozhatunk Rayjel, és innentől ő is osztogat küldetéseket. Asuka 5: Two-faced Tanner ($20000) Nemcsak a Család tagjai közt, de a Jakuzáknál is vannak árulók, Asuka most egy ilyet szúrt ki, és persze megint nekünk kell eltennünk láb alól a kettős ügynököt. Tanner a kaszinó előtt száll be a kocsijába, és innentől indul a vadászat. Célszerű autós üldözés közben UZI-val aprítani a kocsiját, majd őt magát is, bár lehet, hogy zavaró körülményként fog jelentkezni az első lövésünkre kitörő négyesszintű riadó, helikopterekkel, SWAT-os kommandósokkal és úttorlaszokkal. Legyünk rettentő gyorsak, és lőjük Tannert, ahol érjük, hogy mire a zsaruk a nyomunkba érnek, már ne sokat kelljen törődnünk vele. Kenji 1: Kanbu bust-out ($30000) Ezúttal rabot fogunk szabadítani a fogdából Kenjinek, Asuka fivérének parancsára. Lopjunk egy rendőrautót, semlegesítsük az ellenünk kiadott körözést, majd szereljük fel a kocsit 8-Ballnál egy pofás kis bombával. Parkoljuk le a preparált autót a rendőrség mögött a cellák falánál. Kössük el az Enforcert, robbantsuk fel a bombát, és gyorsan vegyük fel az emígyen kiszabadított jakuza havert. Húzzunk ki a rendőrségről, éljük valahogy túl a hármasszintű körözést, minél gyorsabban váltsunk autót, és festessük át a Pay �n� Spayben. Így már biztonságban elszállíthatjuk emberünket Bedford Pointba, és nyertük is a küldetést. Kenji 2: Grand theft auto ($25000) Húzós küldetés lesz, hat perc alatt kell három autót begyűjtenünk a város különböző pontjairól: Bedford Pointból egy Stringer, Rockfordból egy Cheetah, Aspatriából pedig egy Infernus kell Kenjinek. Külön kellemetlenség, hogy a gépek tökéletes állapotban kellenek, ha megtörjük valamelyiket, vihetjük a Pay �n� Spray-be, az idő meg fogy� Az első kocsi leszállítása után nem kell pánikba esni, és főleg nem gyalog elindulni a másodikért, az egyik nyitott garázsban egy Blista várja, hogy elkössük, sőt, a második menet után is engedelmesen megjelenik ugyanott. Nehéz küldetés, de eddigre már meg kellett (volna) tanulnunk gyorsan és balesetmentesen vezetni� Kenji 3: Deal steal ($25000) Egyre több gondunk akad a kolumbiaiakkal, ebben a küldetésben is csúnya összetűzésbe keveredünk velük. Először is a Yardie-k bandájának egyik kocsiját kell elkötnünk álcaképpen. Ha szereztünk egyet (Newport felé fordulnak elő nagy számban), vegyük fel a Kenji által küldött segítőnket (zöld pötty a radaron), és guruljunk a találkozó helyszínére, a kórházhoz. Ahogy a kolumbiaiak közelednek, a hülye jakuza kipattan a kocsiból, és lövöldözni kezd nagyvonalúan eldobva a meglepetés előnyét. Mi inkább ne kövessük a példáját: amíg csak lehet, maradjunk az autóban, és tapossunk a kolumbiaiak sűrűjébe, az se baj, ha közben elütjük a jakuza havert. Ha a kocsi már füstöl, szálljunk ki, és adjunk nekik! Ha mind fekszik, módszeresen robbantsuk fel az autóikat is (gránát vagy Molotov-koktél megteszi, vagy lőhetjük őket jó darabig). Ha minden elpusztult, kapjuk fel az aktatáskát, amiért tulajdonképpen jöttünk, és vigyük el Kenjinek a kaszinóba. A vérengzést trükkösebben is megoldhatjuk, ha 8-Ball haverunkkal bombát szereltetünk a saját kocsinkra, majd behajtunk a kolumbiaiak közé, kiugrunk az autóból, és a biztonságos távolból felrobbantjuk - a maradékot már simán lelődözhetjük. Kenji 4: Shima ($10000) Védelmi pénz-begyűjtő rutin körutunk lesz. Az első két állomással nem is lesz komolyabb gondunk (jó, a másodiknál el kell ütnünk a fazont, aki nem akarja odaadni a pénzes bőröndöt�), de a harmadikkal gond van, a boltot ugyanis frissen rabolták ki. Nem okozhatunk csalódást Kenjinek, kövessük az elkövetőket egészen Portlandbe, ahol kiderül, hogy nem mást, mint a jó öreg El Burrót kaptuk rajta! Viszont a parancs az parancs, a pénzt vissza kell szerezni, kapjuk hát elő a távcsöves puskát, és lődözzük le a Diablo-bandatagokat jó távolról, aztán vigyük el a pénzt Kenjinek a kaszinóba. Kenji 5: Smack down ($10000 +$1000 búnusz/díler) Az új drogot, a SPANK-et terjesztő kolumbiaiak egyre inkább a Jakuzák bögyében vannak, most éppen a kifutófiúikra, a Yardies banda tagjaira kell lecsapnunk, akik az utcán terítik a drogot. Nyolc dílert kell a földbe döngölnünk, a gond az, hogy össze-vissza mászkálnak a városban, és csak annyi időre tűnnek fel, amíg eladják az éppen aktuális adag kábszert - ezalatt kell lecsapni rájuk. Időlimitünk ugyan nincs, de ha túl sok cuccot sikerül eladniuk, mielőtt kinyírtuk volna őket, buktuk a missziót. Válasszunk hát valami nagyon gyors, jól manőverezhető kocsit, és száguldjunk, mint az őrült, kiszállni lövöldözni nincs értelme, csapjuk el a dílereket mind egy szálig. Ray 1: Silence the sneak ($30000) Korrupt zsaru haverunk kérésére egy McAffrey nevű fazont kell kinyírnunk, a newporti házát pedig porig rombolnunk. Siessünk a helyszínre, és tegyük meg a szükséges előkészületeket, azaz torlaszoljuk el a garázstól kifelé vezető utcácskát két-három autóval. Dobáljunk be az ablakon jó messziről pár gránátot, majd az égő házból menekülő McAffrey-t lepjük meg újabb gránátadagokkal az imént épített barikádunknál, nem létezik, hogy túlélje. Ray 2: Phil Cassidy�s army surplus ($10000) Ray haverja, Phil Cassidy futtatja a fegyverboltot Staunton Islanden, de a nyomorult kolumbiaiak zavarják az üzletmenetét - na, ezen az áldatlan állapoton fogunk most segíteni. Töltsük fel az életerőnket és a páncélunkat, majd robogjunk a helyszínre. Phil a rendelkezésünkre bocsátja a bolt készletét, az M16-osra és a rakétavetőre lesz szükségünk. Ha jönnek a támadók, utóbbival ritkítsuk meg a soraikat, majd előbbivel fejezzük be a piszkos munkát. Ügyeljünk Philre, ha elhullik a nagy lövöldözésben, buktuk a küldetést! A későbbiekre gondolva lopjuk el Phil parkolójából a Barracks OL-t! Ray 3: Evidence dash ($10000) A rendőrök kompromittáló adatokhoz jutottak Donald Love helyi milliárdos vállalkozó ellen - csakhogy Ray neki is dolgozik, így mindenáron (értsd: nyamvad tíz rongy becses személyünknek�) megpróbálja eltüntetni a bizonyítékokat. Az iratokat egy Bobcat szállítja, ha nekirontunk egy masszívabb kocsival (most jön jól a Philtől elemelt rendőrségi páncélautó), egymás után elpotyogtatja a cuccokat (összesen hatot), amelyeket mi jól begyűjtünk, majd a kocsival együtt megsemmisítjük (szabadon választott: zúzda, gránát a kocsira, esetleg irány az óceán). Ray 4: Gone fishing ($15000) Ezúttal Ray kíváncsi partnerét kell a túlvilágra segítenünk. Az elővigyázatlan zsaru ideális körülményeket készített elő ehhez: elment horgászni. Csórjunk el egy rendőrségi motorcsónakot a dokkoktól, és keressük meg az emberünket. A fickó kicsit érdekesen űzi a horgászatot (vajon milyen halra lehet menni gránáttal?), de rövid üldözés és lövöldözés után engedelmesen a tenger fenekére süllyed. Ray 5: Plaster blaster ($10000) Ray egyre nagyobb kulimászba kerül: most éppen egy tanú kíván terhelő vallomást tenni rá, és egy életre elmeszelni ezzel. Rajtunk a sor, hogy kihúzzuk Rayt a kátyúból, és kinyírjuk a beszédes kedvű tagot, miközben a kórházból a bíróságra szállítják. Kapjunk valami strapabíró, de gyors autóra, és rontsunk neki az emberünket szállító mentőautónak. Rögtön kapjuk is a kettesszintű riadót a fejünkre, és ha sikerült kicsinálni a mentőt, és a tanú kiugrik belőle, hármast. Most jön a döbbenet: a fickóról egyszerűen lepattannak a golyók, nem tudjuk megsebezni! Szerencsére kinn marad a térképen, és bóklászik össze-vissza, így van időnk valahogy semlegesíteni a riadót (mostanra szinte elengedhetetlen a garázsunkban 2-3 csillag megléte, ha nincs, rendőrködjünk kicsit), és összeszedni a gondolatainkat. A golyóálló tanút csak a gránátok és a rakétavető sebzi meg, de az megint előhozza a rendőröket, folyamodjunk inkább elegánsabb (?) eszközökhöz, lopjunk valami ultrabrutál járgányt (mondjuk egy tűzoltóautót), és lapítsuk ki azzal a fickót: kétszer-háromszor átmegyünk rajta, és nem fog többé felkelni. Donald 1: Liberator ($40000) Donald megköszöni, amit érte tettünk két küldetéssel ezelőtt, és új feladatot ad: a kolumbiaiak által túszul tartott japán öregember kiszabadítását. Először is szerezzünk egy Cruisert a kolumbiaiaktól, ezzel simán beengednek Aspatriában a kolumbiaiak búvóhelyére. Néhány zárt garázsajtót találunk a hely átkutatása után. UZI-val, vagy AK47-tel a kezünkben nyitogassuk ki őket egymás után, lőjük le reflexből a kolumbiai gorillákat, és próbáljuk meg nem lelőni az ázsiai öreget. Ha megvan, csapjuk a kocsinkba, és vigyük el Donaldnak, örülni fog neki. Donald 2: Waka-gashira wipeout ($30000) Donaldnak az az érdeke, hogy minél inkább összeugrassza a rivális bandákat, így most azzal bíz meg, hogy nyírjuk ki Kenjit, a jakuza-főnökünket azt a látszatot keltve, hogy a kolumbiaiak tették. Nosza, lopjunk egy álca-Cruisert (vagy használjuk azt, amelyik az előző küldetésből megmaradt - ha megmaradt), és húzzunk vele Newportba, a parkolóházba. Kocsikázzunk fel a legfelső emeletre, és kisebb hadseregnyi testőrére ügyet sem vetve lőjük le Kenjit (ha beszáll az autójába, még mindig van esélyünk). Kapunk egy kedves hármasszintű riadót helikopterrel, ahogy kell, pucoljunk hát a helyszínről ügyelve arra, hogy ne tüntessük el a csali bizonyítékként szolgáló kolumbiai autót, tehát mindenképpen váltsunk kocsit, mielőtt kiérünk Newportból. Donald 3: A drop in the ocean ($10000) Az utolsó küldetés Staunton Islanden, melyben újra Donald szennyesét kell mosnunk. Az első dolgunk hajót szerezni, ugyanis megint vízi parádé lesz, nem is akármilyen. Robogjunk Callahan Point dokkjába Portlanden (két percünk van rá, jó lesz, ha sietünk). Pattanjunk be a radaron is jelzett csónakba, és fussunk ki a nyílt vízre, ahol rögtön meglátjuk a célpontunkat, egy kis Cessna repülőt, amely csomagokat potyogtat a vízbe. Húzzunk a gép után, és kapkodjuk fel a csomagokat! Néhány csomag után a körözési szintünk eléri az ötöst, vagyis két helikopter vadászik ránk, a parton pedig az FBI-osok várnak ölelésre tárt karokkal. Sok szerencsét� kapjuk fel mind a hat ledobott csomagot, majd szálljunk partra Asuka háza közelében. Csórjuk el Asuka kocsiját, és reménykedjünk, hogy elérünk a Pay �n� Spay-ig, mielőtt az FBI kiveri belőlünk a szuszt� Az átfestett Stringerrel már nyugodtan elgurulhatunk a Love Media főhadiszállására leadni Donald bátyónak az anyagot. Ollé: megnyílt az út Shoreside Vale-re! Staunton Island mellékküldetések King Courtney 1: Bling-bling scramble (maximum $15000) Újabb autóverseny, ezúttal egy Cheetah, egy Patriot és egy Bobcat lesz az ellenfelünk. Erős mezőny! A rendőrautó lesz az ideális választásunk ellenük: gyors, strapabíró és a szirénája elriasztja a zavaró forgalmat előlünk. Ha nem nagyon megy a verseny, választhatunk megint alternatív utat: az első hosszú egyenesben próbáljunk meg aránylag nagy előnyt szerezni, majd álljunk meg, ugorjunk ki, és rakétavetővel ritkítsuk meg ellenfeleink sorait� elismerem, nem túl fair megoldás, de ez egy igen-igen kemény, kemény világ� King Courtney 2: UZI rider ($10000) A Királynak régi haverjaink, a Diablo banda ténykedése szúrja a szemét. A jakuzák és a kolumbiaiak háborújához képest ez ugyan vihar a biliben, de ereszkedjünk le hozzájuk, és csapjunk szét El Burróék között. Tíz Diablo-tagot kell kiirtanunk, miközben két Yardies-fickó figyel a hátsó ülésről. Nem szállhatunk ki a kocsiból, mert a két majom ezt félreértve ránk támad, így a legkényelmesebb, ha vezetés közben UZI-val szórjuk meg a diablósokat. King Courtney 3: Gangcar round-up ($10000) Ezúttal a Király autógyűjtő szenvedélyét kell kielégítenünk: feladatunk egy-egy Mafia Sentinel, Yakuza Stringer és Diablo Stallion leszállítása tökéletes, karcolás nélküli állapotban (ez ugye azt jelenti, hogy amit megtörünk, azt mindjárt vihetjük is kipofoztatni a Pay �n� Spray-be). Yakuza kocsit nem lesz nehéz találni, egész Staunton Island tele van velük, a Mafia Sentinelért és a diablósok sportkocsijáért Portlandbe kell visszamennünk. Mind a két banda erősen lőni fog ránk még azelőtt is, hogy ellopnánk az autóikat, utána meg pláne - viszont a játéknak ebben a szakaszában már illik olyan fegyverzetünknek lennie, hogy ez ne jelentsen akadályt. King Courtney 4: Kingdom Come ($10000) Kemény küldetés lesz� Először is szerezzünk egy villámgyors kocsit, mielőtt felvesszük a feladatot, mert a játék időre megy. Ha a másfél perces visszaszámlálás elindult, húzzunk ezerrel Bedford Pointba. Ha megtaláltuk a leparkolt autót, amelyet vissza kell vinnünk a Királynak, jön a meglepetés, Catalina bébitől találunk egy levelet, miszerint életünk hátralevő másodperceiben élvezzük a SPANK erejét, sok szeretettel satöbbi - azzal öt kamikaze-furgon jelenik meg, és próbál széttaposni. Próbáljunk minél gyorsabban kijutni az utcára, majd mesterlövész-puskával vagy rakétavetővel kilőni a kamikazékat. A nehezén túl vagyunk, még pár gyalogos ámokfutót kell kiirtanunk (hmm, bevillan egy kis nosztalgia a Serious Samből), az M16 megteszi ellenük, de pazarolhatunk rájuk is rakétát, az látványosabb. SHORESIDE VALE Ray 1: Marked man ($20000 és egy golyóálló Patriot) Új búvóhelyünk van, immár öt garázzsal! Használjuk ki a bővített kapacitást, és lopjuk tele kocsikkal, hozzuk be a lemaradásunkat civil küldetésekből, szükségünk lesz minden extra tápra, hisz közeleg a végjáték (röpke pillantás a karakterszámlálóra, 10 oldalnyi szövegnél járunk, hajrá tördelő J)! Rayt sehogyan sem sikerült kihúznunk a csávából, már a CIA is üldözi, így le kell lépnie Liberty Cityből (remélhetőleg Vice Citybe utazik, ahol a GTA3 kiegészítője játszódik majd�), ebben annyit tudunk
 
Rádio1 Kapcsold be!
<bgsound src="http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3.m3u" loop=true>
 
Állatok
 
PlayStation Portable
 
Játék kódok
 
MP3 Keresö
MP3 Kereső
 
Veboldalak
 
Idő
 
Számláló
Indulás: 2006-05-29
 
Google

Google

 
Skate Maffia
 
Play Station letöltések.
 
PC játék letöltések
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?